3ετής ολοκληρωμένη υποστήριξη iSystem

3ετής ολοκληρωμένη υποστήριξη iSystem

Ολοκληρωμένη κάλυψη και μετά τον πρώτο χρόνο!

Τι σημαίνει τριετής ολοκληρωμένη υποστήριξη iSystem;

Κάθε ενέργειά μας, έχει σαν στόχο την ποιοτικότερη συμβίωση με το Mac σας και τη διαχρονική επαφή μαζί του. Για το λόγο αυτό, μέσα από μία ειδική προσφορά, με κάθε αγορά Mac από το κατάστημά μας, παρατείνουμε την εγγύηση του στα 3 χρόνια με ελάχιστο κόστος. Η ολοκληρωμένη υποστήριξη καλύπτει εργασία και ανταλλακτικά για κάθε πιθανή βλάβη που μπορεί να εμφανίσει το Mac σας σε αυτό το διάστημα. Ουσιαστικά, σας επεκτείνουμε την εγγύηση του κατασκευαστή για 3 χρόνια με τους ίδιους όρους.

Πώς μπορώ να την αποκτήσω;
 

Mπορείτε να την εξασφαλίσετε ταυτόχρονα με την αγορά του Mac σας από την iSystem. Έτσι για 36 μήνες μετά από την αγορά σας θα είστε ασφαλής, για όποια πιθανή βλάβη μπορεί να πάθει η συσκευή σας, αφού η iSystem θα σας προσφέρει απολύτως δωρεάν την εργασία και τα ανταλλακτικά, πάντα στο πλαίσιο των αυστηρών προδιαγραφών της Apple.



mac_miniimacmacbook_airmacbook_promacbook_pro_15mac_pro
Mac mini
 
iMac
 
MacBook
MacBook Air
 
MacBook Pro
13-inch
 
MacBook Pro
15-inch
 
Mac Pro
 
49€99€89€119€129€149€




Φόρμα επικοινωνίας

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά.

Στοιχεία Επικοινωνίας

* Υποχρεωτικά Πεδία

Living better with your Mac.



Όροι 3ετούς ολοκληρωμένης υποστήριξης iSystem

Η ολοκληρωμένη υποστήριξη ισχύει για φορητούς και σταθερούς υπολογιστές της Apple (Mac), οι οποίοι έχουν αγοραστεί από την iSystem. Εφεξής τα παραπάνω προϊόντα της Apple αναφέρονται ως «συσκευές».

Το πρόγραμμα παρατείνει τον χρόνο εγγύησης του κατασκευαστή. Η παράταση αυτή καλύπτεται από την iSystem και μόνο.

Στο πρόγραμμα δεν υπάγονται βλάβες οι οποίες οφείλονται σε υπαιτιότητα του χρήστη, αλλά μόνο αυτές οι οποίες οφείλονται σε εργοστασιακή ή κατασκευαστική ατέλεια. Προβλήματα τα οποία οφείλονται στο λογισμικό της Apple ή τρίτου κατασκευαστή δεν υπάγονται στο παρόν πρόγραμμα.

Ειδικότερα και πιο συγκεκριμένα, η παρούσα ολοκληρωμένη υποστήριξη δεν ισχύει για:
  • αναλώσιμα μέρη, όπως μπαταρίες ή προστατευτικές επιστρώσεις, τα οποία μπορεί να φθείρονται με την πάροδο του χρόνου. Εξαίρεση αποτελεί η φθορά που οφείλεται σε ελάττωμα στα υλικά ή στην κατασκευή.
  • αισθητική φθορά, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, αμυχών, χαρακιών και σπασμένων μερών ή θυρών.
  • βλάβη η οποία οφείλεται στη χρήση σε συνδυασμό με ένα άλλο προϊόν.
  • βλάβη η οποία οφείλεται σε ατύχημα, κακομεταχείριση, εσφαλμένη χρήση, επαφή με υγρό, πυρκαγιά, σεισμό ή άλλη εξωτερική αιτία.
  • βλάβη η οποία οφείλεται στο χειρισμό της συσκευής αντίθετα προς τις οδηγίες του εγχειριδίου χρήσης, τις τεχνικές προδιαγραφές ή άλλες δημοσιευμένες από την Apple οδηγίες για την ίδια.
  • βλάβη η οποία οφείλεται σε εργασίες σέρβις (συμπεριλαμβανομένων αναβαθμίσεων και επεκτάσεων) οι οποίες εκτελέστηκαν από άτομο το οποίο δεν είναι εκπρόσωπος της Apple ή Εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος σέρβις της Apple (ΕΑΣΑ).
  • συσκευή η οποία έχει τροποποιηθεί χωρίς την έγγραφη άδεια της Apple με σκοπό να μεταβληθεί η λειτουργικότητα ή οι δυνατότητές της.
  • ελαττώματα τα οποία οφείλονται στη συνήθη φθορά ή στην φυσιολογική παλαίωση της συσκευής.
  • συσκευή από την οποία έχει αφαιρεθεί ή σβηστεί ο σειριακός αριθμός.
  • συσκευή που έχει κλαπεί ή για συσκευή που η Apple έχει βάσιμους λόγους να πιστεύει ότι έχει κλαπεί, βάσει πληροφοριών οι οποίες της έχουν παρασχεθεί από τις αρχές επιβολής του νόμου.


Ο πελάτης οφείλει να προσκομίσει ο ίδιος τη συσκευή στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης της iSystem (Μεσογείων 269, Χολαργός) ή να την αποστείλει και να την παραλάβει με δικά του έξοδα (π.χ. μεταφορική εταιρεία, courier). Η iSystem δεν φέρει καμία ευθύνη για βλάβες στη συσκευή, οι οποίες συνέβησαν κατά τη μεταφορά της ή/και προήλθαν εξαιτίας της.
Προτού ο πελάτης προσκομίσει τη συσκευή για σέρβις βάσει ολοκληρωμένης υποστήριξης, θα πρέπει να έχει δημιουργήσει και να έχει διατηρήσει ξεχωριστά αντίγραφα ασφαλείας του περιεχομένου που είναι αποθηκευμένο στο μέσο αποθήκευσης, να έχει απομακρύνει όλες τις προσωπικές πληροφορίες και να έχει απενεργοποιήσει όλους τους κωδικούς πρόσβασης ασφαλείας. Το περιεχόμενο που βρίσκεται στο μέσο αποθήκευσης της συσκευής ενδέχεται να διαγραφεί, να αντικατασταθεί ή/και να διαμορφωθεί εκ νέου κατά τη διάρκεια του σέρβις.
Εφαρμογές τρίτων που έχουν εγκατασταθεί στη συσκευή ενδέχεται να μην είναι συμβατές ή να μην λειτουργούν με αυτήν μετά την ενημέρωση λογισμικού του συστήματος. Η ευθύνη για την επανεγκατάσταση όλων των άλλων προγραμμάτων λογισμικού, δεδομένων και πληροφοριών βαρύνει τον πελάτη. Η ανάκτηση και η επανεγκατάσταση άλλων προγραμμάτων λογισμικού, δεδομένων και πληροφοριών δεν καλύπτονται από την παρούσα ολοκληρωμένη υποστήριξη.
Σημαντικό: Μην ανοίξετε τη συσκευή εκτός εάν στο Εγχειρίδιο χρήσης περιγράφεται ο τρόπος ανοίγματός της. Εάν ανοίξετε τη συσκευή, ενδέχεται να προκληθεί βλάβη η οποία δεν καλύπτεται από την παρούσα ολοκληρωμένη υποστήριξη.
Η υπηρεσία δεν θίγει και τρέχει παράλληλα με τα δικαιώματα του καταναλωτή από την εγγύηση του κατασκευαστή και το δίκαιο της πώλησης.


Post your comment

iSystem Store