Οι παραγγελίες σας στο δικτυακό μας κατάστημα διεκπεραιώνονται με βάση τους παρακάτω κανόνες.




Εξυπηρέτηση πελατών

Θέλεις να αποκτήσεις μία υπέροχη Apple συσκευή ή ένα αξεσουάρ; Μία άνετη και ασφαλής εμπειρία αγοράς σε περιμένει στο e-store μας ή στα καταστήματά μας.
  • Αγόρασε online: Φτίαξε το Mac σου ακριβώς όπως το θέλεις και θα έρθει στην πόρτα σου. Και μάλιστα δωρεάν.
  • Έλα σε ένα κατάστημα: Δες τα προϊόντα της Apple και πολλά αξεσουάρ από κοντά, δοκίμασέ το και λύσε όλες τις απορίες σου παρέα με έναν ειδικό στα καταστήματα μας
  • Κάλεσε μας:Πάρε τις συμβουλές και τις απαντήσεις που χρειάζεσαι από έναν ειδικό μας. Δωρεάν. Με ένα τηλέφωνο στο 215 215 4400




Τρόποι πληρωμής

  • Αντικαταβολή μετρητοίς: το αντίτιμο της παραγγελίας πληρώνεται στον μεταφορέα που παραδίδει τα προϊόντα με όριο τα 200€ ανά παραγγελία/αποστολή. Αν επιλέξετε την Αντικαταβολή ως τρόπο πληρωμής, η αγορά σας θα επιβαρυνθεί με έξοδα 3€.
  • Πληρωμή στο κατάστημα: το αντίτιμο της παραγγελίας πληρώνεται στο φυσικό μας κατάστημα, Μεσογείων 269 Χαλάνδρι. Στο φυσικό κατάστημα δεν υποστηρίζεται η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα που δεν έχει ενσωματωμένο τσιπ.
  • Πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners. Δεν δεχόμαστε άτοκες δόσεις με πιστωτικές κάρτες Diners και American Express. Το σύστημα ενδέχεται να μη δεχθεί δόσεις από κάποιες κάρτες.
  • Κατάθεση σε τράπεζα σε έναν από τους λογαριασμούς της iSystem:
    • Tράπεζα Eurobank:
      Αριθμός λογαριασμού: 0026.0016.15.0200608961
      IBAN: GR9402600160000150200608961

    • Tράπεζα Alpha Bank:
      Αριθμός λογαριασμού: 158 00 2320 008780
      IBAN: GR7101401580158002320008780

    • Tράπεζα Πειραιώς:
      Αριθμός λογαριασμού: 5009-063580-738
      ΙΒΑΝ: GR5001720090005009063580738

    • Tράπεζα Εθνική:
      Αριθμός λογαριασμού: 66900186512
      ΙΒΑΝ: GR4901106690000066900186512

    Τα εμπορεύματα παραμένουν στην κυριότητα της iSystem μέχρι την πλήρη και οριστική εξόφλησή τους.




    Ασφάλεια συναλλαγών

    Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Alpha e-Commerce" της Alpha Bank η οποία χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

    Η εταιρεία μας δεν λαμβάνει γνώση των στοιχείων των πιστωτικών καρτών.




    Μειωμένο ΦΠΑ

    Σε περίπτωση που δικαιούστε έκδοση τιμολογίου με μειωμένο ΦΠΑ (δείτε στην επόμενη παράγραφο τους όρους), επικοινωνήστε μαζί μας στο 215 215 4400 ή με email στο store@i-system.gr για τη διεκπεραίωση της αγοράς και πληρωμής.

    Στις περιοχές που προβλέπεται από τον νόμο μειωμένος ΦΠΑ, τα προϊόντα που αποστέλλονται χρεώνονται με 16% αντί 24% ΦΠΑ, εφόσον πρόκειται για τιμολόγηση Νομικών Προσώπων και όχι έκδοση Δελτίων (Αποδείξεων) Λιανικής Πώλησης. Συμπληρωματικά θα πρέπει και η έδρα και ο τόπος αποστολής να ανήκει στα παραπάνω νησιά.




    Τρόποι και έξοδα αποστολής

    • Αγορές αξίας 100€ και άνω, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, δεν επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής στην Ελλάδα. Αγορές κάτω των 100€ επιβαρύνονται με 3€.
    • Η αποστολή πραγματοποιείται όταν όλα τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στην παραγγελία είναι διαθέσιμα.
    • Σε περίπτωση που η μεταφορική που η iSystem έχει επιλέξει δεν καλύπτει την διεύθυνση του παραλήπτη, η αποστολή γίνεται δωρεάν μέχρι το κοντινότερο στην διεύθυνση αυτή σημείο που η μεταφορική εταιρεία καλύπτει. Στην περίπτωση αυτή θα υπάρξει έγκαιρη προειδοποίηση από μέρους μας.




    Χρόνοι παράδοσης

    Με την εταιρεία Ταχυμεταφορών/Μεταφορική που συνεργαζόμαστε, οι χρόνοι παράδοσης* είναι συνήθως:
    • Εντός Αττικής:
      • 1-2 εργάσιμες
    • Χερσαία Ελλάδα
      • Κεντρικές επαρχιακές πόλεις: 1-2 εργάσιμες
        Δυσπρόσιτες περιοχές: 3-5 εργάσιμες
    • Νησιωτική Ελλάδα
      • Κεντρικά νησιά: 1-2 εργάσιμες
        Απομακρυσμένα Νησιά: 3-5 εργάσιμες

    * Οι χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί, αφορούν εργάσιμες ημέρες και μπορεί να διαφοροποιηθούν ανάλογα με τις συνθήκες.

    Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να παραδώσουμε την παραγγελία σου γρήγορα. Καμιά φορά λόγοι ανωτέρας βίας προκαλούν καθυστερήσεις: προβλήματα στο οδικό δίκτυο, έντονα καιρικά φαινόμενα, απεργίες κ.λπ.
    Εάν για την παραγγελία σου έχεις επιλέξει τρόπο παράδοσης "από το κατάστημα" θα χρειαστεί να επικοινωνήσουμε πρώτα μαζί σου για την επιβεβαίωση της διαθεσιμότητας.




    Παρακολούθηση παραγγελίας

    • Την ίδια ή επόμενη εργάσιμη ημέρα από την καταχώρηση της παραγγελίας σου θα λάβεις email "Εξέλιξης της Παραγγελίας" που θα αναγράφει την εταιρεία μεταφορών που θα παραδώσει την παραγγελία σου και τον Αριθμό Αποστολής (Voucher).
    • Μπορείς να εντοπίσεις σε ποιο στάδιο παράδοσης βρίσκεται το δέμα σου χρησιμοποιώντας τον Αριθμό Αποστολής (Voucher).
    • Σε κάθε περίπτωση έλεγξε και τον φάκελο με τα junk mail σε περίπτωση που ο διακομιστής αλληλογραφίας έχει χαρακτηρίσει με αυτόν τον τρόπο το αντίστοιχο email για την εξέλιξη της παραγγελίας σου.
    • Αν η παραγγελία σου έχει παραδοθεί στη μεταφορική εταιρεία SPEEDEX επικοινώνησε τηλεφωνικά μαζί τους στο 210 3407000 ή χρησιμοποίησε την υπηρεσία "Track & Trace / Αναζήτηση Αποστολής" στη σελίδα της μεταφορικής εδώ.




    Αντικαταστάσεις και επιστροφές προϊόντων, ελαττωματικά προϊόντα

    • Εάν παραλάβατε διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε μετά από δικό μας λάθος, μπορείτε να το επιστρέψετε σε εμάς χωρίς χρέωση μεταφορικών.
    • Εάν αλλάξατε γνώμη για την αγορά κάποιου προιόντος, έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, δηλαδή προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψετε το προϊόν που αγόρασατε επιβαρυνόμενοι τα έξοδα επιστροφής του.
    • Εάν το προιόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό (DOA) τότε η διαδικασία αντικατάστασης του γίνεται με βάση την διαδικασία που ορίζει ο εκάστοτε κατασκευαστής του και οι όροι της εγγύησής του.

    Σε κάθε περίπτωση η αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται μόνον εφόσον συνοδεύεται από την πλήρη και άθικτη συσκευασία του και τα περιεχόμενά της και αντίγραφο όλων των παραστατικών που το συνόδευσαν (Απόδειξη, Τιμολόγιο, Δελτίο Αποστολής κ.λπ.) και εφόσον δεν έχουν παρέλθει 14 ημερολογιακές μέρες από την ημερομηνία τιμολόγησης του. Τέλος δεν θα γίνονται δεκτές αντικαταστάσεις προϊόντων που υπέστησαν φθορές κατά την μεταφορά εφόσον δεν γνωστοποιούνται την ίδια ή το πολύ την επόμενη μέρα από την παράδοσή τους.

    Σε κάθε περίπτωση επίσης φροντίστε να επικοινωνήσετε με το 215 215 4400 ή με email στο store@i-system.gr για συννενόηση επιστροφής ή αντικατάστασης προϊόντος.

    Από την δυνατότητα επιστροφής εξαιρούνται ειδικές κατηγορίες προϊόντων όπως τα ανοιγμένα πακέτα λογισμικού, οι ανοιγμένες συσκευασίες σκληρών δίσκων, μνημών, κ.λπ.

    Τέλος δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής προϊόντων που έγιναν κατά παραγγελία του πελάτη (built to order).




    Εγγύηση Προϊόντων

    Η εγγύηση των προϊόντων ορίζεται ως προς την διάρκεια και τους όρους της, από τον εκάστοτε κατασκευαστή των προϊόντων.




    Ακύρωση παραγγελίας

    Ακύρωση παραγγελίας γίνεται δεκτή μόνον εάν δεν έχει ήδη παραληφθεί από την μεταφορική εταιρεία και εφόσον δεν έχουν παρέλθει 48 ώρες από την τοποθέτηση της παραγγελίας.

Post your comment

iSystem Store